יום ראשון, 15 במרץ 2015

ספר השמות והכתובות של Google Contacts

שבוע טוב,

בשבת האחרונה סיימו לקרוא את ספר שמות. העיתוי המושלם של קריאות 'חזק חזק ונתחזק' לקראת הבחירות ושל סיום ספר שמות יחד עם פרסום Google Contacts אינו צירוף מקרים.

אז מה זה בעצם ספר השמות/כתובות של Google Contacts.



ראשית חשוב לציין כי הכניסה אליו היא דרך הכתובת contacts.google.com מה שלא מפריע לכניסה ליישומים אחרים של Google. הממשק שלו דומה לממשק של Google Inbo, אבל לא צריך שיהיה למשתמש/ת את Inbox.

היישום Google Contacts מאפשר ריכוז של כל אנשי הקשר שהופיעו / רשומים / שלחו אל / יצרו קשר עם המשתמש/ת. בין אם מדובר דרך משלוח דוא"ל, שיחת וידאו או צ'ט של Hangout. בין אם הוספתם את הנמען או רק שלחתם אליו דוא"ל פעם אחת בלבד.

היישום קורא את השם של איש הקשר ועל פי זה מציע למזג אנשי קשר כפולים בצורה אוטומטית, כלומר לא לעבור אחד אחד אלא הצגה של X אנשי קשר כפולים ומיזוגם - כל אחד לשני - באופן אוטומטי. כמובן שיש אפשרות לעבור אחד אחד ולהחליט אם למזג או לא.

פעולות נוספות שיישום Google Contacts מאפשר הן: 
  • צפייה על פי נוצר קשר לעתים קרובות/קבוצות/מעגלים
  • צפייה בכרטיס איש הקשר על כל המידע שיש עליו דרך Gmail או דרך Google+
  • הוספת איש קשר חדש או מחיקתו
מכיוון שמדובר ביישום בהרצה - גרסת Beta - היישום לא עובד עדיין עם Google Apps ולא תמיד עולים על כל אנשי הקשר למיזוג, כמו גם שהוא לא יכול להבחין באותו איש קשר אם במקום אחד שמו כתוב באנגלית ובמקום אחר בעברית, כלומר הוא לא מזהה על פי כתובת דוא"ל (כרגע) אך אם מדובר ב Google יש למה לצפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה